top_baner.png
 
nie pamiętam hasła
ObrazDoFilmu2-withPlayButton.jpg
Giełda kooperacyjna dla klastrów – 5th Cluster Matchmaking Conference – Stuttgart, Niemcy
26-06-2017 Informatyk

Zapraszamy do udziału w giełdzie kooperacyjnej dla klastrów, która obędzie się w dniach 21-22 września 2017 r. w ramach 5 już edycji Cluster Matchmaking Conference, która tym razem zostanie zorganizowana w Stuttgarcie.

CLUSTER MATCHMAKING AND CONFERENCE

CMC to jedna z kluczowych europejskich imprez dla klastrów, która organizowana jest w ramach programu BSR Stars – Innovation i Baltic Sea Region przez Cluster Excellence Denmark oraz sieć Enterprise Europe Network. Poprzednie edycje odbyły się w Danii (2013, 2015), Niemczech (2014). W 2016 roku giełda i konferencja zostały zorganizowane w Warszawie. Wzięli w niej udział przedstawiciele 150 klastrów z 30 krajów. Odbyły się wówczas 492 spotkania bilateralne, w efekcie których ustanowionych zostało 30 nowych międzynarodowych projektów. Wszyscy uczestnicy giełdy zadeklarowali chęć ponownego wzięcia udziału w kolejnej edycji wydarzenia. (dane organizatora)

DLA KOGO PRZEZNACZONE SĄ SPOTKANIA?

Do udziału w wydarzeniu zaproszeni są koordynatorzy klastrów lub inne kluczowe dla klastra osoby reprezentujące grona posiadające co najmniej brązową odznakę Cluster Excellence (ECEI) lub posiadające doświadczenie w zakresie działalności międzynarodowej. Możliwie dokładny opis działalności międzynarodowej klastra odgrywa kluczowe znaczenie dla akceptacji zgłoszenia w przypadku nie posiadania co najmniej brązowej odznaki ECEI.

JAK TO DZIAŁA?

W wydarzeniu będą mogli wziąć udział jedynie zarejestrowani na platformie B2Mach przedstawiciele klastrów:

Przebieg rejestracji:

  • zainteresowani uczestnicy w formularzu rejestracyjnym podają dane osoby reprezentujące klaster, zamieszczają w nim opis reprezentowanego grona oraz inne wymagane przez organizatorów informacje,
  • dane zarejestrowanych klastrów umieszczane są w katalogu online w systemie B2Match,
    • z katalogu online zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru partnerów, z którymi chcieliby się spotkać podczas giełdy. Wyboru partnerów do spotkań mogą dokonywać tylko zarejestrowani koordynatorzy.

Spotkania bilateralne oraz sesje plenarne konferencji będą prowadzone w języku angielskim.

KOSZTY

Udział w giełdzie kooperacyjnej i konferencji jest bezpłatny. Uczestnicy z własnych środków pokrywają koszty pobytu (nocleg) oraz koszty transportu. Istnieje możliwość zorganizowania przez biuro Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wspólnego wyjazdu dla koordynatorów klastrów z regionu kujawsko-pomorskiego pod warunkiem zebrania odpowiednio dużej grupy. Oprócz wsparcia logistycznego oferujemy także pomoc przy rejestracji na spotkania.

WAŻNE TERMINY

  • Rejestracja uczestników trwa do 15 sierpnia 2017 r.,
  • Wybór partnerów spotkań będzie trwać do 17 sierpnia do 19 września 2017 r.,
  • Kilka dni przed giełdą każdy uczestnik otrzyma szczegółowy plan spotkań,
    • W dniu 21 września 2017 r. przy numerowanych stolikach odbędą się uprzednio umówione 20 minutowe, bilateralne spotkania.

Uwaga! W latach ubiegłych z uwagi na osiągnięcie limitu uczestników rejestracja była zamykana kilka tygodni przed pierwotnie zakładanymi terminami.

Szczegóły giełdy oraz formularz rejestracyjny dostępne są za pośrednictwem platformy B2Match – 5th Cluster Matchmaking Conference - Bringing Cluster Collaboration to the Next Level

W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z p. Piotrem Józefiakiem, e-mail: . tel. 56 699 54 81.

Istnieje także możliwość bezpośredniego kontaktu z organizatorem wydarzenia p. Kasparem Nielsenem, e-mail: .

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
WYPOWIEDZ SIĘ
baza_uslug.jpg
baza_ofert.jpg
baza_przeds.jpg
newsletter.jpg
dodaj_oferte.jpg
dodaj_firme.jpg